Για να είμαι ειλικρινής έχει χάσει το νόημα της.

Δε βλέπω πολλές γυναίκες να ασχολούνται με το ουσιαστικό νόημα αλλά βλέπω πολλές που το θέμα τους είναι μη χάσουν όλα όσα ανήκουν για μένα στην κατηγορία “μόστρα”.

Η ημέρα της γυναίκας είναι η μέρα αυτής που θα σηκωθεί το πρωί θα ετοιμάσει το σπίτι, την οικογένεια, θα πάει για τα ψώνια, θα πάει για δέκα ώρες τουλάχιστον δουλειά (αν δουλεύει-αν δεν δουλεύει έχει πολλά στο σπίτι να κάνει) θα γυρίσει ψόφια, θα πρέπει να ταϊσει, να διαβάσει, να πάει στα μαθήματα τα παιδιά, να τα γυρίσει σπίτι, να κάνει πάλι τα ίδια, να πέσουν όλοι για ύπνο και αυτή να μαζεύει ακόμα για κάνα δίωρο.

Και όταν επιτέλους πέσει για ύπνο να ξυπνούν τα μικρά και να φωνάζουν: Μαμά τσΊα, μαμά είδα όνειρο, μαμά βρέχει . . . μαμά από τη μια, γυναίκα από την άλλη, και ο άντρας να φωνάζει: Θα έρθεις επιτέλους στο κρεβάτι;


Τελικά ποια γυναίκα γιορτάζουμε σήμερα; 

Τις γιορτάζουμε όλες; 

Δεν ανήκω σε καμία από τις παραπάνω κατηγορίες . . .

Θα γιορτάζω την Ημέρα της αγωνίστριας Γαβριέλλας. . .

 

Καλημέρα και χρόνια Πολλά σε όλες!

Από όποια πλευρά και αν κοιτάτε σήμερα!

 

 

 

 

Γαβριέλλα Πούπα: Μουσικός-παιδαγωγός.Γεννήθηκε στην Πάτρα το 1978. Ξεκινά να σπουδάζει μουσική το 1984. Διπλωματούχος σύνθεσης πιάνου-βυζαντινής μουσικής .Πτυχιούχος ειδικού αρμονίας, αντίστιξης,φυγής με επιπλέον σπουδές στο τραγούδι, το μαντολίνο, τη μουσικοκινητική. Μαθήτευσε μεταξύ άλλων δίπλα στους Χ.Μπονάνου, Α.Βουτσινά, Σ.Γεωργακόπουλο. Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια -εκπαιδευτικά επιμορφωτικά προγράμματα μουσικοκινητικής συστήματα ORFF ,DALCROZE. Το 2003 συμμετείχε στο διεθνές επιμορφωτικό πρόγραμμα-σεμινάριο μουσικής EDGARD WILLEMS στους τομείς: Διδασκαλεία σε μαθητές όλων των ηλικιακών ομάδων, η τέχνη της αρμονίας ,η τέχνη του πιάνου, μουσικοκινητική που πραγματοποιήθηκε στη ΓΡΑΝΑΔΑ της ΙΣΠΑΝΙΑΣ – REAL CONSERVATORIO SUPERIOR DE MUSICA. Επίσης, συμμετείχε στο σεμινάριο μουσικής εκπαίδευσης E.WILLEMS που είχε στόχο τις βασικές αρχές παιδαγωγικής και ψυχολογίας- μουσικοθεραπείας που πραγματοποιήθηκε στο ΠΟΛΥΜΝΙΟ ΩΔΕΙΟ ΠΑΤΡΩΝ. Πήρε μέρος σε σεμινάρια πιάνου με τους Μ.Χαιρογιώργου, Δ.Τουφεξή, Ν.Σεμιτέκολο, Β.Τσόπελα, Ε.Αγραφιώτη στην Πάτρα στα ωδεία Πολύμνιο, Φιλαρμονική εταιρεία και στο Δημοτικό ωδείο Λάρισας. Παρακολούθησε σεμινάρια κιθάρας και το 19ο, 20ο ,21ο φεστιβάλ κιθάρας με τους Ε.Ασημακόπουλο, Λ.Ζώη, R.Dyens στη Φιλαρμονική Εταιρεία Ωδείο Πατρών. Παρακολούθησε σεμινάρια μουσικής στην ειδική αγωγή του ανοικτού κέντρου εκπαίδευσης και σεμινάρια Body music με τον Keith Terry. Έχει πάρει μέρος σε σεμινάρια θεάτρου και έκφρασης, τραγουδιού και ερμηνείας στην Ελλάδα και στην Ιταλία – CONSERVATORIO DI MUSICA “GIUSEPPE VERDI” DI MILANO. Παράλληλα, φοίτησε στη σχολή Δημόσιας Διοίκησης και Οικονομίας του ΑΤΕΙ Καλαμάτας. Έχει διδάξει από το 1996 έως σήμερα Θεωρητικά της Ευρωπαϊκής μουσικής και Ειδικό Αρμονίας βασισμένα σε δικά της συγγράμματα: αντίστιξη, φυγή, ενορχήστρωση, σύνθεση, πιάνο, τραγούδι και όλα τα υποχρεωτικά μαθήματα μουσικών σπουδών καθώς επίσης μουσικοκινητική , μαντολίνο,μουσική δωματίου σε ωδεία και μουσικές σχολές όπως :Πολύμνιο Ωδείο Πατρών(1996-2011),Λίνειο Ωδείο Πατρών(2002-2013),Ωδείο Πατρών Φ.Νάκας(2004-2006),Μουσική σχολή Τερψιχόρη(2006-2014),Σχολή Βυζαντινής μουσικής Μητροπόλεως Πατρών “Απόστολος Ανδρέας”(2006-2013),Ωδείο μουσική διαδρομή ΝΤΟ-ΡΕ-ΜΙ Πύργου(2013-2017). Έχει διδάξει μουσικοκινητική και έχει διοργανώσει γιορτές και εκπαιδευτικά παιχνίδια για παιδικούς σταθμούς .Το 2011 δίδαξε μαντολίνο στο Μουσικό σχολείο στην Πάτρα. Έχει υπάρξει μέλος επιτροπών πτυχιακών ,διπλωματικών ,κατατακτηρίων και προαγωγικών εξετάσεων πιάνου και ανώτερων θεωρητικών του ΥΠ.ΠΟ σε διάφορες πόλεις στην Ελλάδα από το 2001-2017. Έχει παρουσιάσει τα σεμινάρια : “Μουσικοκινητικής”, “Παιδικού τραγουδιού μουσικής και κίνησης”, “ Η μουσική ως μέσο ανάπτυξης κινητικών δεξιοτήτων”, “Χριστουγεννιάτικων εκπαιδευτικών δράσεων”, “Μουσικοθεατρικά δρώμενα”, “Το παραμύθι στην εκπαιδευτική διαδικασία”, “Παίζοντας με τα τραγούδια” βασισμένα σε δική της μελέτη ,κείμενα ,παιχνίδια,θεματικές ενότητες στην Πάτρα και στον Πύργο. Έχει παρουσιάσει δικά της έργα για ορχήστρα ,φωνητικά σύνολα ,πιάνο καθώς και μουσικοθεατρικά διαδραστικά παιχνίδια-δρώμενα-αφηγήσεις όπως το “Τρελοβάπορο”(η ιστορία του Ισαάκ Αλμπένιθ)στον παιδικό σταθμό “Ροζ Μπαλόνι” και στο ιδιωτικό δημοτικό σχολείο “Ελληνική Αναγέννηση”, “Μπερδέψαμε τα παραμύθια” στο Σκαγιοπούλειο Ορφανοτροφείο και για το Χαμόγελο του παιδιού.. Έχει παρουσιάσει τις διαδραστικές ιστορίες της “Ο κοκκινοτρίχης παπάς”,“Άκου,άκου τη βροχή”, “ο Άι Βασίλης θα ρθει;” , “Κινώ ό,τι κινείται”, “Λουλουδομπερδέματα”, “Θέλω επειγόντως διακοπές…υπογραφή Αστερίας” κ.α. Καθώς επίσης σεμινάρια μουσικής έκφρασης και ρυθμικής κίνησης σε συνεργασία με τις χορευτικές ομάδες Salsamantes για παιδιά και ενήλικες. Έχει πάρει μέρος σε γιορτές για ΑΜΕΑ παρουσιάζοντας μουσικοκινητικά παιχνίδια. Έχει πάρει μέρος σε τηλεοπτική εκπομπή διαγωνισμού τραγουδιού ως κριτής. Έχει βραβευτεί από το Δήμο Πατρέων για τη συμμετοχή της και τη διοργάνωση γιορτών για τον Μ.Χατζιδάκι και την Μ.Μερκούρη. Μαθητές της έχουν μέχρι τώρα αριστεύσει στα πτυχία Ειδικού αρμονίας,Πιάνου,Αντιστίξεως,Φυγής και έχουν πετύχει την εισαγωγή τους στις σχολές Μουσικών σπουδών σε Αθήνα και Κέρκυρα. Από το Μάρτιο του 2017 διευθύνει το φωνητικό-οργανικό σύνολο νέων PARTNERS καθώς και το Partners junior. Αναλαμβάνει συστηματικά τη μουσική εκπαίδευση παιδιών από 1 έτους με ειδικά προγράμματα για κάθε ηλικιακή ομάδα διαμορφωμένα στα γνωστικά αντικείμενα κάθε ηλικίας. Το 2013 δημιουργεί το εργαστήρι τεχνών Parts Patras Arts στο οποίο διδάσκει άλλα και διευθύνει!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *