Google PlusFacebookTwitter

«Πώς οι Τ.Π.Ε. υποστηρίζουν την προώθηση ενός Β.Ε.Δ.Γρ.» -Άρθρο για τα Βιωματικά Εργαστήρια Δημιουργικής Γραφής στο επιστημονικό περιοδικό «i-Teacher»

Στις Μαρ 18, 2019 στην κατηγορία ανακοινώσεις | χωρίς σχόλια

Share On GoogleShare On FacebookShare On Twitter

 

Στο 14ο τεύχος του διαδικτυακού επιστημονικού περιοδικού «i-Teacher» με ISSN 1792-4146 και στις σελίδες 205-212 δημοσιεύτηκε έπειτα από κρίση το άρθρο που ετοιμάσαμε με τον Επιβλέποντα Καθηγητή μου κύριο Αλέξανδρο Ακριτόπουλο με τίτλο: Πώς οι Τ.Π.Ε. υποστηρίζουν την προώθηση ενός Β.Ε.Δ.Γρ.

Το άρθρο αυτό αφορά στο πώς οι ΤΠΕ υποστηρίζουν την προώθηση ενός Βιωματικού Εργαστηρίου Δημιουργικής Γραφής (Β.Ε.Δ.ΓΡ.)/ Εxperiential Laboratory Creative Writing (E.L.C.W.)  για την ανεύρεση υποψήφιων εκπαιδευομένων. Αρχικά, στη θεωρία αναλύεται η δυνατότητα της δημιουργίας μίας εκδήλωσης στο Facebook, συζητιέται η επίδραση των διαδικτυακών μέσων ενημέρωσης, ορίζεται η έννοια του vlog και περιγράφεται η πλατφόρμα του WordPress. Στη συνέχεια, στη μεθοδολογία παρουσιάζεται ένα παράδειγμα με την εφαρμογή των ΤΠΕ, που προαναφέρθηκαν, σε ένα Β.Ε.Δ.ΓΡ. με θέμα «Δεν κοιμόμαστε». Τέλος, στα συμπεράσματα γίνεται επεξεργασία των δεδομένων, που προέκυψαν και αναδεικνύεται σύμφωνα με τις ομολογίες των εκπαιδευομένων από ποια ΤΠΕ ενημερώθηκαν για να συμμετάσχουν στο Β.Ε.Δ.ΓΡ. με θέμα: «Δεν κοιμόμαστε».

Το άρθρο είναι διαθέσιμο online στον σύνδεσμο που ακολουθεί:

 http://i-teacher.gr/files/14o_teyxos_i_teacher_2_2019.pdf?fbclid=IwAR2iPx10KtS6M9v7qUskAfzqUCDhNXEz2aX7qJ8Q3uo-0OYz8CeSGkZhgJU

 

 

 

Καλή σας ανάγνωση!

Γράψτε ένα σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *